Terug naar overzicht

Functionaliteit in de kijker: online agenda integreren in een cloud-telefooncentrale

07 augustus 2023
cloud-telefooncentrale

Patiënten die uw praktijk 24/7 telefonisch kunnen bereiken, zonder dat u telefoondruk ervaart? Dat kan! En dat is wat wij bieden met de integratie van onze online agenda in een cloud-telefooncentrale. We vertellen u er graag meer over.

 

Wat houdt het precies in?

Dankzij TELE+ kan een patiënt 24/24 en 7/7 volautomatisch telefonisch een afspraak maken. TELE+ stelt op basis van enkele criteria van de patiënt een aantal vrije afspraakmomenten voor waaruit hij een keuze kan maken. Daarna wordt de afspraak onmiddellijk geboekt in de online agenda. TELE+ kan geïntegreerd worden in een bestaande VOIP- of cloud-telefooncentrale.

 

Een praktisch voorbeeld: wanneer de patiënt belt naar uw praktijk kan hij bijvoorbeeld op 1 drukken voor de snelste afspraak en op 2 voor een afspraak bij een specifieke arts. Hij krijgt steeds de eerst mogelijke vrije momenten voorgesteld die gelinkt zijn aan uw online agenda.

 

Hoe gaat het in z’n werk?

We stellen eerst aan u voor wat deze functionaliteit precies inhoudt en overlopen wat de mogelijkheden zijn. Daarna bekijken we samen met de leverancier van uw cloud-telefooncentrale hoe de integratie kan gebeuren.

 

De voordelen van mijnonlineagenda te integreren in uw cloud-telefooncentrale

Dankzij de integratie in de cloud-telefooncentrale maakt deze optie deel uit van de gehele telefonische flow in de praktijk en moet er niet doorgeschakeld worden naar een apart telefoonnummer. Dit verlaagt de kosten van het TELE+ abonnement én eventuele doorschakelkosten vallen weg.

 

De integratie met een cloud-telefooncentrale brengt dus geen extra maandelijkse kost met zich mee, het drukt net de kosten van TELE+. Opgelet: de optie TELE+ is wél betalend. Behalve tussen 19u en 8u, in het weekend en op feestdagen: dan kan elke praktijk er gratis gebruik van maken.

 

Uitgebreide telefooncentrale met partner Ubecare

Een uitgebreidere integratie tussen de online agenda en een telefooncentrale kan met onze partner Ubecare. Enkele concrete voorbeelden:

 

  • Bellerherkenning waardoor patiënten die bellen automatisch herkend en klaargezet worden in de agenda voor het inboeken van een afspraak.
  • Kunnen bellen naar een patiënt vanuit uw account in de agenda, zonder eerst het nummer manueel te moeten ingeven.
  • Gegarandeerd onbeperkt aantal inkomende afspraken, niemand hoort een bezettoon.
  • Op elk moment kan u het externe afspraakbeheer voor aanname van afspraken en huisbezoeken inschakelen, of dat nu voor 2 afspraken per jaar is of slechts gedurende 1 week. Er is geen vast abonnement nodig: u gebruikt het wanneer nodig, enkel de oproepen dienen betaald te worden.
  • De telefooncentrale kan rechtstreeks beheerd worden vanuit de online agenda, ook via de app en zo dus waar u ook bent.
  • U kan ook overal met uw smartphone uitbellen met het nummer van de praktijk. Zo zien patiënten nooit uw mobiel nummer of hoeft u niet anoniem te bellen.
  • Extra korting op de optie TELE+.
  • Betere triage van oproepen, vermijd zo gestoord te worden voor niet dringende oproepen tijdens consultaties, middagpauzes …

 

Wil u ook mijnonlineagenda integreren in uw cloud-telefooncentrale?

Een online agenda die heel wat – of zelfs alle – telefoondruk wegneemt staat voor u klaar. Contacteer ons gerust voor meer info of vraag meteen een demo aan en ervaar zelf alle voordelen van mijnonlineagenda.