Terug naar overzicht

Altijd telefonisch bereikbaar dankzij de automatische tool TELE+

02 februari 2023
telefonisch bereikbaar

Een arts die telefonisch bereikbaar is, is nog steeds een grote meerwaarde voor patiënten. Maar van u vraagt dit zowel extra tijd al werk. Daarom kan u bij uw mijnonlineagenda-abonnement de optie TELE+ aanschaffen. We leggen graag uit hoe u dankzij deze tool 24/7 bereikbaar bent, zonder dat u gestoord wordt.

 

Wat is TELE+

Met de optie TELE+ kunnen patiënten op elk moment van de dag, 7 op 7 volledig geautomatiseerd een afspraak maken per telefoon, zonder u te storen. De beschikbaarheden worden rechtstreeks opgevraagd in uw online agenda zodat de patiënt enkel de beschikbare slots te horen krijgt.

 

Daarna wordt de afspraak onmiddellijk ingeboekt. Dat kan op verschillende manieren:

 

  • Staat het telefoonnummer van de patiënt in het online agendasysteem? Dan komt de naam automatisch in uw agenda te staan.
  • Is het een nieuwe patiënt? Dan verschijnt het telefoonnummer.
  • Heeft u liever niet dat patiënten anoniem bellen? Dan kunnen deze bellers geweigerd worden. Dat geldt ook wanneer u een patiëntenstop heeft.

 

Indien u over een VoIP-telefooncentrale beschikt, kan TELE+ hierin geïntegreerd worden. TELE+ biedt ook de mogelijkheid om patiënten door te schakelen naar de arts voor dringende vragen of problemen, of het kan ze een automatische boodschap laten horen dat de praktijk gesloten is. Een bijkomende optie is dat de patiënt een afspraak kan maken voor de volgende beschikbare consultatie in uw praktijk.

 

De voordelen van TELE+

Er zijn heel wat voordelen verbonden aan de optie TELE+. Wij lijsten de grootste graag voor u op:

 

  • Er zijn nog steeds patiënten die liever bellen dan een afspraak online regelen, zo kan u hen deze dienst bieden
  • Patiënten kunnen telefonisch 24/7 bij u terecht
  • Uw secretariaat wordt ontlast omdat (een deel van) de oproepen automatisch gebeuren
  • U hoeft geen extra personeel aan te werven om telefonische ondersteuning te bieden
  • Er zit een menselijke stem achter TELE+ waardoor het voor patiënten vertrouwd aanvoelt

 

Prijs van TELE+

Heeft u een eigen VoIP-telefooncentrale? Dan betaalt u € 23,85 per maand en kan u ook buiten de praktijkuren zonder extra kost gebruik maken van deze dienst.

Beschikt u hier niet over? Dan reserveren we een apart nummer waarnaar u uw praktijknummer kan doorschakelen. Dat kost € 33,92 per maand.

 

Werkt u samen met Solutel? Dan wordt deze module gratis aangeboden. Tijdens de uren van Solutel (08u tot 20u) beantwoordt een Solutel-medewerker de oproep, na 20u komen bellende patiënten bij TELE+ terecht. Dankzij deze combinatie heeft u als arts 24/24 telefoonpermanentie: een persoon binnen de uren en een automatisch systeem buiten de uren.

 

Naast Solutel werken we ook samen met Ubecare. Hier krijgt u een verdere integratie van TELE+, zoals automatische bellerherkenning (waardoor patiënten automatisch klaargezet worden in het agendasysteem voor het maken van een afspraak), bij te veel oproepen tegelijk patiënten automatisch doorsturen naar TELE+, het opbellen van patiënten vanuit de agenda …

 

Wilt u ook altijd automatisch telefonisch bereikbaar zijn?

Een arts die telefonisch bereikbaar is, is nog steeds een enorm grote meerwaarde voor patiënten. En dankzij TELE+ kost u dat geen extra tijd of werk. Contacteer ons gerust voor meer info of vraag meteen een demo aan en ervaar zelf alle voordelen van TELE+ en mijnonlineagenda.