Terug naar overzicht

In 4 stappen naar een efficiënt online afsprakenbeheer voor uw bedrijf

28 oktober 2022
online afsprakenbeheer

Wilt u graag efficiënter plannen in uw bedrijf? Ga dan voor een online afsprakenbeheer. Dat die overstap helemaal niet moeilijk is en snel verloopt, tonen we u graag aan de hand van deze 4 stappen. Vaarwel, lange wachtrijen!

 

1. Kennismaking

We horen eerst graag van u hoe u de logistieke flow in uw bedrijf organiseert. Dat kan via het contactformulier op onze website of telefonisch. Daarna vertellen wij u hoe we met Dockplanner uw logistieke planning efficiënt en eenvoudig kunnen maken. Met als resultaat: minder wachtrijen en minder piekmomenten aan uw laad- en loskades.

 

2. Demo

Wilt u het eerst uitproberen? Dat kan! Vraag vrijblijvend een demo aan. Daarin tonen wij u graag alle mogelijkheden van Dockplanner. Zo weet u perfect wat u kan verwachten.

 

3. Opleiding

Bent u overtuigd? Dan bereiden we het online agendasysteem voor op maat van uw bedrijf. Daarna plannen we samen een datum in voor een opleiding waarin we u wegwijs maken in Dockplanner. Dit kan online, maar we komen hiervoor ook graag langs in uw bedrijf. U kiest wat u het makkelijkst vindt.

 

4. Live

Na de opleiding voeren we nog eventueel bijkomende aanpassingen door in het online agendasysteem zodat het volledig aansluit bij uw wensen. Daarna is het tijd om live te gaan! Wij helpen u tijdens de opstart, maar ook daarna blijven we voor u klaarstaan. U kan op elk moment bij ons terecht met vragen, zowel via e-mail als telefonisch. Op werkdagen kan u zeer snel een antwoord verwachten. Indien nodig, nemen we uw scherm over en lossen we problemen meteen op vanop afstand.

 

Ook een snel en eenvoudig online afsprakenbeheer voor uw bedrijf?

Contacteer ons gerust en dan bekijken we samen hoe we u een online afsprakenbeheer kunnen bieden op maat van uw logistiek bedrijf. Op 1 à 2 weken tijd is Dockplanner actief. Ideaal voor wie snel komaf wil maken met lange wachtrijen en te veel vrachtwagens aan laad- en loskades.